Skip links

3 τρόποι για αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας χωρίς ppc

Αυξήστε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας με την χρήση των κοινωνικών δικτύων

Υπάρχουν ακόμα πολλές ευκαιρίες για επιτυχία με την χρήση τεχνικών SEO. Όπως αρκετοί από εσάς μπορεί να γνωρίζετε, Barnacle SEO, καλείται η τεχνική κατά την οποία χρησιμοποιείτε την αναγνωρισιμότητα μιας ιστοσελίδας για να επισπεύσετε την διαδικασία κατάταξης της ιστοσελίδας σας. Το Barnacle SEO μπορεί να λειτουργήσει θαυματουργά αλλά μόνο αν διαλέξετε τις κατάλληλες πλατφόρμες. Κάποιες είναι εξαιρετικές ενώ κάποιες άλλες αρκετά δύσκολο να τις ανεβάστε ψηλά στα αποτελέσματα. Σήμερα θα σας μιλήσουμε για τρεις πλατφόρμες που θα σας φέρουν άμεσα αποτελέσματα.

1. Βίντεο στο YOUTUBE
Το YouTube είναι η δεύτερη πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτησης στον κόσμο. Η δημιουργία και η δημοσίευση βίντεο στο YouTube είναι πολύ έξυπνη κίνηση για την ιστοσελίδα σας, η χρήση κατάλληλων λέξεων κλειδιών με σκοπό την ευρετηριοποίησης του βίντεο άλλο την Google είναι ακόμα εξυπνότερη κίνηση. Ορίστε ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσετε ώστε το βίντεο σας να βρεθεί ψηλά στις αναζητήσεις:

– Ο τίτλος σας πρέπει να περιέχει την βασική λέξη κλειδί ή ακόμα καλύτερα λέξη-κλειδί μακράς ουράς (long-tail keyword).
– Η περιγραφή του βίντεο σας θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 150 λέξεις μοναδικού κειμένου που θα περιέχει την λέξη κλειδί.
– Ζητήστε από τους θεατές να μοιραστούν το βίντεο σας, όσο πιο πολλοί το μοιράζονται τόσο πιο ψηλά θα ανέβει στις αναζητήσεις.
– Οι θεάσεις του βίντεο σας είναι ένας ακόμα παράγοντας που θα επηρεάσει το πόσο ψηλά θα ανέβει το βίντεο σας. Πολύ σημαντικό είναι οι θεατές να βλέπουν περισσότερο από το 50% του βίντεο, οπότε όταν δημιουργείτε ένα βίντεο για το YouTube πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε τον θεατή σε αγωνία και να του δημιουργείτε προσδοκίες για και μεγάλο που θα δύο στο τέλος του βίντεο.
– Τα σχόλια βοηθάνε την Google να καταλάβει ότι το βίντεο σας είναι σημαντικό και ενδιαφέρον για το κοινό. Για να αυξήσετε τα σχόλια στα βίντεο σας απλά ρωτήστε κάτι τους θεατές σας μέσα στο βίντεο, με αυτόν τον τρόπο τους βοηθάτε να σχολιάσουν.
– Οι σύνδεσμοι προς το βίντεο και το κανάλι σας είναι ένας ακόμα παράγοντας που επηρεάζει την κατάταξη του βίντεο σας. Χτίστε συνδέσμους που θα οδηγούν προς το κανάλι ή το βίντεο σας. Διαβάστε το άρθρο μας για το πώς μπορείτε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας εδώ και χρησιμοποιήστε τις ίδιες τεχνικές για την δημιουργία ανακοινώνει προς το βίντεο σας.

2. BLOGGER
Ακόμα μια πλατφόρμα της Google η οποία μπορεί να σας βοηθήσει να ανεβείτε πολύ ψηλά. Το Blogger είναι μία δωρεάν πλατφόρμα blogging αντίστοιχη του WordPress. Όπως και στο YouTube, όταν δημιουργείτε ένα δωρεάν blog στο blogger, χρησιμοποιείτε την φήμη της βασικής ιστοσελίδας για να αυξήσετε και την φήμη της δικής σας. Διαβάστε παρακάτω τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να επιτύχετε πιο γρήγορη και καλύτερη κατάταξη για blog σας στο blogspot.com.

– Επιλογή του URL. Δεν χρειάζεται να επιλέξετε ως URL το όνομα της επιχείρησης σας αλλά την λέξη κλειδί για την οποία θέλετε να εμφανίζεστε. Για παράδειγμα αν η εταιρεία σας λέγεται “Η Εταιρεία ΑΕ” και παράγετε σωλήνες ύδρευσης τότε το καλύτερο URL για εσάς θα ήταν το solinesydrevsis.blogspot.com.
– Προσθήκη περιεχομένου. Άρθρα με περισσότερες από 300 λέξεις έχουν περισσότερες πιθανότητες να εμφανιστούν ψηλά στους αναζητήσεις. Το περιεχόμενο σας πρέπει να είναι μοναδικό και περιεκτικό. Καλό είναι να προσθέτετε και βίντεο (αυτά που ανεβάσατε στο YouTube) και φωτογραφίες.
– Βελτιστοποίηση σελίδων. Μόλις προσθέστε το κείμενο και τις φωτογραφίες σιγουρευτείτε ότι είναι βελτιστοποιημένες για να εμφανίζονται στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Το περιεχόμενο πρέπει να περιλαμβάνει την λέξη κλειδί. Οι φωτογραφίες επίσης πρέπει να περιλαμβάνουν την λέξη κλειδί, και στον τίτλο και στο alt text. Για να το κάνετε αυτό, την ώρα που δημιουργείτε ένα νέο άρθρο πάτε πάνω από την φωτογραφία, πατήστε ρυθμίσεις, επεξεργαστείτε τον τίτλο και το alt text.
– Σύνδεσμοι και κοινοποιήσεις. Στο blog ισχύει το ίδιο με την ιστοσελίδα σας, προσπαθήσετε να δημιουργήσετε συνδέσμους προς το blog σας. Η διαφορά εδώ είναι ότι θα χτίστε πιο εύκολα το seo επειδή το domain σας είναι υποτομέας του blogspot.com. Επίσης ο διαμοιρασμός του περιεχομένου σας θα κάνει πολύ καλό στο seo σας.

3. FACEBOOK
Το Facebook είναι το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο στον κόσμο. Όλες οι δημοσιεύσεις που γίνονται στο Facebook, εμφανίζονται και στις αναζητήσεις στις μηχανές αναζήτησης. Με λίγη προσοχή και λίγη δουλειά, η σελίδα σας στο Facebook μπορεί να στείλει πολλούς επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ακολουθήσετε τους συμβουλές μας.
– Επιλογή του ονόματος της σελίδας σας. Αν χρησιμοποιήσετε μια λέξη κλειδί για το όνομα της σελίδας σας στο Facebook, θα κάνετε περισσότερο κακό παρά καλό. Μεγάλο μέρος στην επιτυχία της σελίδας σας θα παίξει η σχέση που θα χτίστε με τους οπαδούς σας (όσοι έχουν κάνει like), οπότε ονομάστε την σελίδα σας με το όνομα της επιχείρησης σας.
– Μοναδικό URL. Η δημιουργία μοναδικού URL είναι πολύ σημαντική. Μόλις έχετε 25 like έχετε το δικαίωμα να επιλέξετε ένα μοναδικό URL για την σελίδα σας. Καλό είναι να επιλέξετε ή μια λέξη κλειδί ήυ το όνομα της επιχείρησης σας, κατά προτίμηση το δεύτερο.
– Σύντομη, πλήρης περιγραφή και σκοπός. Αυτά είναι τα τμήματα που πρέπει να συμπληρώσετε. Χρησιμοποιήστε λέξεις κλειδιά όπως θα κάνατε με την ιστοσελίδα σας.
– Προϊόντα. Καταχωρήστε τα προϊόντα σας, αναλύσετε τα προϊόντα σας, χρησιμοποιήσετε λέξεις κλειδιά και βοηθήστε τις κάβες αναζήτησης να σας βρουν.
– Σύνδεσμοι και σχέσεις. Στείλτε συνδέσμους από και προς την σελίδα σας. Χρησιμοποιήστε τα άλλα κοινωνικά δίκτυα σας για να στείλετε συνδέσμους προς την σελίδα σας. Μαζί με τον σύνδεσμο προς την ιστοσελίδα σας να δημοσιεύετε και τον σύνδεσμο προς την σελίδα σας στο Facebook.

Για ακόμα πιο πολλές συμβουλές για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδα σας, διαβάστε το άρθρο μας “Αυξήστε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας, 101 συμβουλές για να ακολουθήσετε“.

Αφήστε ένα σχόλιο